Támogatás

A BalaBit hazai gyártóként rendkívűl erős terméktámogatást kínál ügyfeleinek elsősorban viszonteladó partnerein keresztül (2nd line support), de bizonyos esetekben közvetlenül is.

Természetesen igyekszünk azon ügyfeleink igényeit is kiszolgálni, akik önállóan boldogulnának. Nekik szívesen ajánljuk oktatási programunkat, illetven az syslog-ng-hez készült dokumentációkat.

Támogatási Szolgáltatási szintek

OpcióBaseSUExtendedSUPrivilegeSU
Rendelkezésre állás (BOSS/Telefon) 5x8 (Hétfő-Péntek, 9-17 között) 5x12 (Hétfő-Péntek, 8-20 között) 7x24 (Hétfő-Vasárnapig 0-24 között)
Reakcióidő* Következő munkanap 4 óra 2 óra
Szoftver-előfizetés igen igen igen
Kapcsolattartók 2 4 6
Maximális ráfordított mérnöki munkaóra 4 8 12

syslog-ng Premium Edition verziók támogatása

Az egyes syslog-ng Premium Edition változatokhoz a frissítéseket a következő táblázatban leírt állapotuknak megfelelően készítjük el. A támogatottsági fokokról bővebben a lenti táblázatban olvashat. A verziószámaink felépítéséről és értelmezéséről pedig a verziószám policyban tájékozodhat.

Termék verzióKiadás típusaÁllapotTámogatás vége
syslog-ng PE 5 LTS Long Term Supported Támogatott 2016. okt. 31, h
syslog-ng PE 5 F3 Feature Támogatott 2015. szep. 15, k
syslog-ng PE 5 F2 Feature Támogatott 2015. máj. 15, p
syslog-ng PE 5 F1 Feature Nem támogatott 2014. dec. 31, sze
syslog-ng PE 4 LTS Long Term Supported Nem támogatott 2014. okt. 31, p
syslog-ng PE 4 F2 Feature Nem támogatott 2013. dec. 14, szo
syslog-ng PE 4 F1 Feature Nem támogatott 2012. ápr. 30, h
syslog-ng PE 3.0 Long Term Supported Nem támogatott 2012. jan. 31, k
Agent for Windows 5 LTS Long Term Supported Támogatott 2016. okt. 31, h
Agent for Windows 4 LTS Long Term Supported Nem támogatott 2014. ápr. 30, sze

A különböző syslog-ng Premium Edition változatok támogatásuk szempontjából a következő állapotokban lehetnek.

ÁllapotLeírás
Nem támogatott Az ilyen állapotú termékváltozatokat használatát már semmilyen módon nem támogatjuk, a frissítés egy újabb verzióra erősen javasolt.
Karbantartott Az ilyen termékváltozatok kapcsán javításokat kizárólag ügyfélbejelentés alapján, illetve biztonságot érintő probléma miatt teszünk. A frissítés újabb verzióra javasolt.
Támogatott Ezekben a változatokban folyamatosan publikálunk funkcionális bővülést nem jelentő hibajavításokat, akár ügyfél bejelentés nélkül is. Frissítés újabb verzióra abban az esetben javasolt, ha az újabb verzió olyan újabb szolgáltatásokkal rendelkezik, melyekre szükségünk van.
Aktuális Ez a változat az éppen legfrissebb támogatott kiadás, a hibajavítások mellett kisebb funkcionális változásokat is tartalmazhat.
Fejlesztett Éles környezetbe még nem javasolt, Alpha vagy Beta állapotú termék.