A Balasys hazai gyártóként rendkívűl erős terméktámogatást kínál ügyfeleinek elsősorban viszonteladó partnerein keresztül (2nd line support), de bizonyos esetekben közvetlenül is.

Természetesen igyekszünk azon ügyfeleink igényeit is kiszolgálni, akik önállóan boldogulnának. Nekik szívesen ajánljuk oktatási programunkat, illetven a Zorphoz készült számtalan dokumentációt.

Támogatási Szolgáltatási szintek

OpcióBaseSUExtendedSUPrivilegeSU
Rendelkezésre állás (BOSS/Telefon) 5x8 (Hétfő-Péntek, 9-17 között) 5x12 (Hétfő-Péntek, 8-20 között) 7x24 (Hétfő-Vasárnapig 0-24 között)
Reakcióidő* Következő munkanap 4 óra 2 óra
Szoftver-előfizetés igen igen igen
Kapcsolattartók 2 4 6
Maximális ráfordított mérnöki munkaóra 4 8 12

* A fenti reakcióidők csak kritikus (1. fokú súlyosságú) hibák esetén értendők. További információk a Balasys Technikai Támogatás Általános Szerződési feltételek (ÁSzF)-ben találhatók.

Az opció oszlopban szereplő fogalmak magyarázatai:

Zorp verziók támogatása

Az egyes Zorp változatokhoz a frissítéseket a következő táblázatban leírt állapotuknak megfelelően készítjük el. A támogatottsági fokokról bővebben a lenti táblázatban olvashat. A verziószámaink felépítéséről és értelmezéséről pedig a verziószám policyban tájékozodhat.

Termék verzióKiadás típusaÁllapotTámogatás vége
Zorp Gateway 6.0 Long Term Supported Támogatott Következő LTS verzió + 1 év,
de minimum 3 év
Zorp Gateway 3.5 Feature Nem támogatott 2016. máj.. 31, k
Zorp Gateway 3.4 Long Term Supported Nem támogatott 2016. máj. 31, k

 

A különböző Zorp változatok támogatásuk szempontjából a következő állapotokban lehetnek.

ÁllapotLeírás
Nem támogatott Az ilyen állapotú termékváltozatokat használatát már semmilyen módon nem támogatjuk, a frissítés egy újabb verzióra erősen javasolt.
Karbantartott Az ilyen termékváltozatok kapcsán javításokat kizárólag ügyfélbejelentés alapján, illetve biztonságot érintő probléma miatt teszünk. A frissítés újabb verzióra javasolt.
Támogatott Ezekben a változatokban folyamatosan publikálunk funkcionális bővülést nem jelentő hibajavításokat, akár ügyfél bejelentés nélkül is. Frissítés újabb verzióra abban az esetben javasolt, ha az újabb verzió olyan újabb szolgáltatásokkal rendelkezik, melyekre szükségünk van.
Aktuális Ez a változat az éppen legfrissebb támogatott kiadás, a hibajavítások mellett kisebb funkcionális változásokat is tartalmazhat.
Fejlesztett Éles környezetbe még nem javasolt, Alpha vagy Beta állapotú termék.