PAM - Telekommunikáció

Az ügyfél és számlázási adatok védelme

A telekommunikációs vállalatok rengeteg olyan adattal rendelkeznek, amelyeket ellenőrzésük alatt kell tartaniuk. Ilyenek az ügyfelek személyes adatai, a munkavállalói információk és a vállalat pénzügyi adatai. De nem csak demográfiai és tranzakciós adatokat kell ezeknek a szervezeteknek biztonságban tudni, hanem nagy mennyiségű felhasználói adatot is a Call Data Records (CDR) vagy az Internet Traffic and Transaction Data (IPDRs) adatbázisokban. Éppen ezért ezeknek a nagy számú munkavállalót foglalkoztató szolgáltatóknak fontos, hogy menedzseljék és rögzítsék az érzékeny adatokhoz való hozzáféréseket. 

Komplex, összekapcsolt hálózatok

A telekommunikációs vállalatok komplex, heterogén hálózati környezetet üzemeltetnek, amelyet nehéz monitorozni. Különböző monitoring eszközökre van szükségük a különböző platformokon, amelyek így komplex és költséges rendszerré válnak. A nagyobb szolgáltatók akár több tízezer szervert és más hálózati eszközt menedzselnek megszámlálhatatlan külső és belső operátor révén. Hagyományos hozzáférés kontroll és naplózó megoldásokkal az ő aktivitásaikat lehetetlen teljeskörűen nyomon követni és ellenőrizni.

Az üzletmenet folytonosság kritikus mivolta

A telekommunikációs vállalatok nagy, üzletileg kritikus hálózati infrastruktúrát üzemeltetnek. A hálózati problémák gyors megoldása és az elszámolási problémák gyors elhárítása nélkülözhetetlen számukra a szolgáltatások biztosítása és az SLA-ban (szolgáltatási szint szerződés) vállalt kötelezettségek teljesítése érdekében. Például egy üzlet-kritikus router véletlen félrekonfigurálása komoly szolgáltatás kimaradást eredményezhet, ami egyaránt okoz bevétel kiesést és reputáció romlást. 

A Balasys képes Önnek segíteni

A Balasys által forgalmazott Shell Control Box (SCB) egy nagyvállalati szintű megoldás a kiemelt felhasználói tevékenységek monitorozására, mely képes támogatni a telekommunikációs vállalatokat:

  • Az operátorok hozzáférésének erős kontrolljával a heterogén környezetben
  • Minden távoli hálózat menedzsment folyamat monitorozásával és auditálásával
  • Az IT problémaelhárítás és forensics vizsgálatok tovább fejlesztésével
  • Meghamisíthatatlan bizonyítékként szolgáló és hosszú távra archiválható audit trail állományok szolgáltatásával
  • A telekommunikációs szektorra vonatkozó specifikus szabályozásoknak való megfeleltetéssel (például ISO 27001, DRD, stb.)