Support csomagok

Support szintSúlyosságReakcióidőErőfeszítésKommunikációs gyakoriság
BaseSU S1 Másnap Folyamatos 5x8 óra / hét a BalaBit munkaideje alatt, amíg meghatározásra nem kerül a megoldás Naponta egyszer (csak munkanapokon)
S2 2 nap Naponta, csak a BalaBit munkaideje alatt Hetente egyszer
S3 1 hét Minden második héten Havonta egyszer
ExtendedSU S1 4 óra Folyamatos 5x12 óra / hét amíg meghatározásra nem kerül a megoldás 4 óránként (csak munkanapokon)
S2 Másnap Naponta, csak a BalaBit munkaideje alatt Hetente egyszer
S3 2 nap Hetente, csak a BalaBit munkaideje alatt Havonta egyszer
PrivilegeSU S1(1) 2 óra Folyamatos 7x24 óra / hét amíg meghatározásra nem kerül a megoldás 2 óránként
S2 Másnap Naponta, csak a BalaBit munkaideje alatt Naponta egyszer (csak munkanapokon)
S3 Másnap Hetente, csak a BalaBit munkaideje alatt Hetente egyszer

(1) A Partner kérésére a BalaBit elkészíti és rendelkezésre bocsátja a Post Mortem jelentést (Root Cause Analysis) a BalaBit terméket érintő katasztrofális következményű problémákkal kapcsolatban.

 Az ingyenes mérnöki órák maximális száma havonta (2)A Partner kapcsolattartóinak maximális száma
BaseSU 4 2
ExtendedSU 8 4
PrivilegeSU 12 6

Amennyiben a Partner kéréseivel kapcsolatos erőfeszítésekre fordított órák száma meghaladja a feltüntetett mennyiséget, a többletórák díját a Partnernek ki kell fizetnie. Ez nem érvényes az Igazolt Szoftver- vagy Hardverhibákra fordított munkaórák esetében.
A fent megállapított havi munkaórákon felüli mérnöki órák díja: 21 000 Ft (óránkénti nettó díj, ami külön kerül kiszámlázásra)
Minden támogatási csomag tartalmazza a szoftverelőfizetést, amíg a Szolgáltatási Szerződés érvényben van.
(2) A fel nem használt havi mérnöki órákat nem lehet felhalmozni, vagy egy másik hónapra átvezetni.